درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 42360
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


عشقی/دوستی




 

به نــــ ــامش و به یــــ ـــادش...

برای چشمانم ســـ ـــخت است گشتن به دنبال چــ ـــهره ات در میان کسانی که گم خواهند شد . خـــ ـــسته ام از سکوت پنجره ودلم صدای تورا میخواهدکجــ ــاست تــ ــرانه ی خنده هایت ...؟؟؟پشت کــ ــدامین غروب پنهان کرده ای ... ؟؟؟سخت استفراموش گذشتــ ــه ها...

باتو زندگی از آن من نبــ ــود..خواندن از تو دیگر کار من نیست...چهره ات شبیه معجــ ــزه شده است...تو در غروب زیبایی پر کشیده ای . به مکانی که جای تمامی امثــ ــال تو بود...

من اما...تاغــ ــروب روز بعد به انتظارت نشستم  اما ...نه صــ ــدایی از کلامت آمد نه نــ ــدایی که به تو بماند و من پس از یقین از نیامدنت به راهی دیـ ـرینه پاگذاشتم...

به خدا میســ ــپارمت ای عشق جاویدان....به خدایی که تو را به عنوان امـ ـانت به من داد نه نــ ــعمت...

غـ ـروب خوهم کرد...رفتنت غروبی به هـ ـمراه داشت....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : ساسان